marți, 28 septembrie 2010

Maros Bike Maraton 2010


Maros Bike Maraton este primul maraton organizat in Romania care este inclus in calendarul UCI, contand ca si clasa 3 de competitie. Acest fapt presupune acordarea de puncte UCI in clasamentul mondial primilor 5 sportivi licentiati, Barbati si Femei si premii in bani conform UCI.
De asemenea, este primul maraton din circuitul Romanian Gran Prix, unde primii 25 de concurenti de la fiecare categorie inscrisa la distanta de 80 km puncteaza in clasamentul national, acordandu-se tricou de lider fiecarei categorii.
Traseul de concurs parcurge o buna parte din muntii situati in imediata apropiere a lacului Gilau (Gilau – Muntele Rece – Balta – Racatau – Creasta Muntelui Ijar – Pape – Tarnita – Gilau), insumand un total de 80 de km cu 2660 de metri diferenta pozitiva de nivel
Stiind de la editiile anterioare cam despre ce este vorba, sambata dimineata ne-am imbarcat in masina cu destinatia Cluj.


Cursa a fost una relativ rapida, eu reusind sa termin dupa 4 ore si 22 de minute.M-am clasat pe locul 3, in spatele lui Blazso Marton si al lui Logigan Lucian.Locurile 4 si 5 au fost ocupate de Ciocan Alex si Marian Frunzeanu.
Nu am fost in cea mai buna forma fizica posibila si am fost nevoit sa merg cu o bicicleta cu vreo doua marimi mai mare decat cea cu care sunt obisnuit, insa, in conditiile date, ma pot declara (asa, mai cu jumatate de gura) multumit de prestatia mea.


Pentru echipa Dinamo urmeaza maratonul de la Ploiesti.

http://www.youtube.com/watch?v=w6WwSW8wQ4Y
http://marathon.marosbike.ro/

luni, 27 septembrie 2010

Campionatele Nationale de Maraton 2010

  La sfarsitul saptamanii trecute, mai exact in data de 19.09, la Campul Cetatii, nu departe de Sovata, au avut loc Campionatele Nationale de Maraton. Cursa s-a desfasurat pe un traseu de 66km (2 ture de 33km), nu foarte tehnic, practic o urcare de 17 km urmara de o coborare de 16 km.Vremea nu a tinut cu noi, ploaia si frigul fiind prezente cu o zi inaintea startului.
  La aceast concurs nu am putut sa repet rezultatul bun de anul trecut si sa pastrez titlul, reusind doar o slaba clasare in acelasi timp cu Ciocan Alexandru (colegul meu) pe locul 3. Cursa a fost castigata de Logigan Lucian, pe locul 2 reusind sa termine tot un coleg de la Dinamo, Frunzeanu Marian. In timpul concursului nu m-am simtit cum trebuia si nu am reusit sa tin pasul cu cei din fruntea cursei.
  Se pare ca in acest sfarsit de sezon oboseala s-a instalat in organismul meu datorita numeroaselor concursuri pe sosea la care am luat parte in acest an. Voi incerca la urmatoarele 2 concursuri, care sunt UCI, sa ma odihnesc si sa obtin un rezultat mai bun.

miercuri, 22 septembrie 2010

Colaborare Isostar


Luna aceasta am avut sansa de a intalni niste persoane deosebite care, in calitatea lor de reprezentanti ai societatii comerciale NUTRIVITA S.R.L. (unic importator al produselor ISOSTAR in Romania), au hotarat sa ma sustina in demersul meu de a deveni un ciclist cat mai bun.
Contractul de sponsorizare pe care l-am semnat este practic un vis devenit realitate intrucat acopera tot necesarul de produse energizante de care am nevoie pe durata unui sezon competitional.


ISOSTAR HYDRATE & PERFORM Lemon

Pudra pentru solutie de rehidratare si energizare, contine carbohidrati simpli si complecsi pentru a oferi energie in timpul efortului fizic si o combinatie de vitamine si minerale pentru un echilibru hidric si mineral (recuperarea rapida dupa efort).Pudra vine ambalata in recipiente de 400 de grame, ceea ce din punctul meu de vedere e perfect deoarece nu ocupa foarte mult loc prin bagajul necesar deplasarilor pe la curse.De asemenea, imi place ca, spre deosebire de multe alte produse similare pe care le-am incercat, aromele de la bauturile energizante Isostar sunt destul de discrete si nu sunt deloc greu de asimilat atunci cand efortul depus tinde spre maxim.



ISOSTAR HIGH ENERGY BATON Multifruct

Baton dietetic energizant, bogat in carbohidrati si vitaminele B1, B2, B6, C, E si PP, cu numai 2g de grasime/baton. Vitaminele ajuta la compensarea pierderilor datorate efortului fizic si la asimilarea carbohidratilor.Batoanele sunt indispensabile pe durata unui maraton lung sau intr-o cursa de fond de 200 de km deoarece efortul depus dureaza cateva ore bune si sunt necesare rezerve importante de energie pentru a reusi mentinerea unui ritm constant.


ISOSTAR FAST HYDRATION POWETABS ORANGE

Tablete pentru solutie de rehidratare si energizare, cu continut redus de calorii (86 kcal/500ml). Imbogatit cu 3 vitamine si 4 minerale pentru un echilibru hidric si mineral, optimizand asimilarea carbohidratilor si recuperarea rapida dupa efort.
Mineralele si vitaminele continute previn aparitia crampelor si imbunatatesc contractia musculara.


Isostar Energy Gel Lemon 4x35g

Gel energizant pentru efort sportiv de medie si lunga durata. Efectul vasodilatator «Cardio Pump » permite cresterea rapida a aportului de oxigen si glucide in muschi. Datorita compozitiei sale pe baza de sirop de glucoza, asimilarea si digestia sunt rapide, inclusiv in eforturile intense.



Bidon 650ml pentru prepararea bauturii izotonice. Forma ergonomica, usor de manevrat. Capac sport, anti-curgere.

ISOSTAR

In final as dori sa va prezint si cireasa de pe tort, o macheta de reclama care va aparea in diverse publicatii.

miercuri, 1 septembrie 2010

Geiger Mountain bike Challenge 2010

La sfarsitul saptamanii trecute, la Sibiu, a avut loc bine cunoscutul Geiger Mountain bike Challenge 2010 , poate unul din cele mai dure concursuri de la noi din tara datorita diferentei mari de nivel si a traseului foarte solicitant din punct de vedere tehnic.





Traseul a masurat 92 km, diferenta de nivel de aproape 4000 m, cu 2 catarari importante de peste 10 km fiecare,cea de-a 2-a fiind numai pe un drum foarte abrupt si ingust cu pietre destul de mari.Tot traseul a fost foarte tehnic continand atat urcari cat si coborari dificile. Datorita ploii torentiale dinaintea si din timpul concursului traseul s-a umplut de noroi, in unele locuri ajungand pana la glezne ,fiind obligat sa car bicicleta in spate distante destul de lungi deoarece nu se putea inainta pe ea.





Eu m-am simtit destul de bine, reusind sa ma clasez pe locul 2 la categoria mea de varsta si pe locul 3 la general dupa Logigan si Tudy. Datorita traseului cu foarte mult noroi nu am putut sa imi pun in valoare pedalajul cu care sunt obijnuit la sosea(adica in forta, nu rulat) ceea ce m-a facut sa pierd multe minute.Datorita acestui noroi nici bicicleta nu mi-a functiona la parametrii normali, dar cea mai mare problema a fost ca inca din primii km am rupt o spita la roata spate si a trebuit sa merg cu ea atingandu-mi in cadru restul traseului.